eu

eu

Monday, July 13, 2009

Unde, cine, ce si cum?...

De ura si durere,
M-am lepadat in tacere.
De afectiune si iubire,
Simt o-nvaluire..
Doar ea-mi apasa,
Sufletul spre negru,
Moartea cea cu coasa,
Departe de-a mea casa.
Lipsita de speranta,
Fug pe unde-mi vor fi ochii,
Catre hau in discrepanta,
Visand la o noua ata de speranta.
Imi purific iiarasi viata,
Fug spre neantul visului,
Simt, o-ntoarcere prosteasca,
Ce ma-ndruma catre casa...
De ce acolo?
De ce aici?
De ce acum?!
Locul de odihna,
Fi-var plin de scrum!
Monstruase iele ametitoare,
Dansul vesnic ele-l joaca,
Vesnicul meu gand m-apasa,
Incet,incet departe de-a mea casa.
Nu-i loc de-ntoarcere acum,
Ma abat din nou din drum,
Spre o noua faleza a marii,
Data odata uitarii.
Sunt fascinata,uluita!
De-al meu sange-nvaluita.
De iubire imi e dor,
Fiindca-ncet ma sting..
Si mor..
Deschid ochii si privesc,
Momentan nimic firesc.
Caut o raza,caut lumina!
Caut sa aflu-a cu e vina..
Cainii astia!
Am rabdat pana acum!
Pentru ce?!
Caci nu mai sunt...
Nu e nimeni langa mine..
Sa ma-ndrume unde trebuie.
Numai tu mi-ai arata iubire..
Libertate, nemurire...
Oare totu-a fost un vis?
Oare ochii..
Nici nu i-am deschis?
Oare..am uitat complet?
Cine-s eu?
Ce caut aici?
Am uitat..
A fost un vis..

No comments:

Post a Comment