eu

eu

Saturday, July 4, 2009

Sunt anumite momente si ocazii in care imi doresc sa ma lasati in pace! Sa ma pot bucura in liniste de ceea ce mi se intampla...Dar nu!...Nu se poate sa treaca zi si moment in care sa nu ma calcati pe nervi, fie ca sunteti in preajma mea fie ca nu pentru ca STIU ca din moment in moment ma astept sa imi sune telefonul si sa aud vocea voastra: "Ce faci? Unde esti? Cu cine esti?..Si totusi ce faci?..In jumatate de ora sa fi acasa...Nu ma intereseaza ca vrei sa mai stai...Cum adica de ce sa vi acum acasa? Pentru ca asa am spus eu!..." Ei bine discutiile de genu ma calca pe nervi si urasc faptul ca incercati sa imi controlati viata! INNEBUNESC! Deja imi este de ajuns! V-am rugat frumos...Nu a mers. M-am prefacut ca sunt suparata..Nu a mers! Am incercat din nou sa va mai rog frumos..Nu a mers nici acum! Ce sa fac?!?! Innebunesc... Incerc sa rabd sa imi spun "lasa ca mai sunt cativa ani...doar cativa ani..."Dar pana atunci?! Eu ce sa fac? Sa stau si sa rabd si sa inghit toate porcariile? Mda inteleg...protectie...dar deja asta se numeste nebunie si exagerare!....Si vechea intrebare...De ce?..Pentru ca nu aveti incredere in mine...Stiu... minteam si mai mint dar deja minciunile pe care le spun acum sunt minore..ca de exemplu:"ai mancat azi?..Da"... Adica...totusi oameni buni...sa fim seriosi GIVE ME A BREAK! Stiu ca aveti asteptari din partea mea sa ajung cineva...Sa ajung undeva...bla bla ...WELL FLASHNEWS! Si eu vreau! Daca voi chiar credeti ca pe mine nu ma intereseaza viitorul meu va inselati! Ca nu citesc cand imi spuneti voi sau ca nu iau note de 10 pe linie....totusi...analizati mai bine situatia...Nu sunt voi! Si nici nu vreau asta...Vreau sa fiu eu...pentru ca asta sunt si asta voi fi!
Mereu imi spuneti sa iau orice decizie consider eu ca este corecta...Corecta pentru mine.. Stiti ceva am incercat..dar de fiecare data cand fac asta imi puneti bariera...pentru ca pentru voi orice fac eu este gresit...absolut orice!...Daca incerc sa povestesc cu voi nu va intereseaza...si incepeti sa urlati...De ce credeti voi ca nu imi place sa va desfasor fiecare moment al vietii mele? Va spun eu de ce...pentru ca nu resprectati deciziile mele! Poate sunt gresite poate nu...realizez..dar in loc sa ma lasati pe mine sa realizez ori ma contraziceti ori ma impiedicati..Si atunci?..De ce mai imi spuneti sa iau decziile pe cont propriu?!?! Nu mai inteleg deja este o varza totala...Nimeni nu tine cu nimeni si nimeni nu castiga..Nu realizati?...Intr-adevat este dificil sa ai copil...devi grijuliu...bla bla Clar! Orice parinte bun este asa...dar in cazul in care voi nu ati observat voi ati trecut de mult de stadiul asta...acum deja ati vazut ca daca loviti unde doare mai tare cedez....asa este...dar nu ma intereseaza..pentru ca ce este al meu nu este si al vostru...Eu voi planta noua samanta..si va rasari ori o flare ori o buruiana...dar va fi a mea..si voi avea grija de ea indiferent ce va rasari...

1 comment:

  1. Damn!

    cu siguranta post'ul acesta e 100% adevarat
    cunosc feeling'ul :|

    si nu e deloooc amuzant.


    intr'o zi vor realiza si parintii ca nu suntem doar niste robotei ... pe care ii controlezi din telecomanda si ii faci sa fie exact asa cum vrei.


    isi vor da seama ca totusi gandim si noi ... si n'avem doar ideei proaste.



    hmmm :-?
    incearca sa'i sfidezi ... n'o sa dea roade prea multe ... dar e al dracu' de amuzant >:).

    ReplyDelete