eu

eu

Thursday, May 17, 2012


Cum te-oi intalni

Distanta este acea piedica mortala,
De a te simti si pentru a doua oara.
Timpul va fi cel ce va decide,
Ne va indruma, ori ne va ucide.

Caldura emanata de soare,
Este insasi atingerea-ti fina,
Fie de-i vara ori ninsoare,
Unghile-ti pe abdomen imi dezlantuie adrenalina.

Secunda de secunda, ma topesc in ochii-ti albastri,
Tu! Inger demonic ce soarta mi-o canta,
Progenitura a stramosilor nostri,
Imi esti de-a pururi incoana cea sfanta.

Cantec melancolic dulce si suav,
Sub semnul primaverii cu suflet firav,
Cavaler in drum imi apari fantomatic,
La o prima adiere-a vantului cromatic.

Tacerea se asterne cand suflete-adorm,
De fericire caci nu vor stii ce-nseamna dor,
Ci bucura-se-vor de coroana regeasca,
Ce orice dubia avea sa ne zdrobeasca.

Acum te privesc din nou,
Si pe-un camp imi imaginez a te avea,
Caci ea mi-a prezis destinul, ghicitoarea,
Te sarut acum, cu pulbere si praf de stea.

No comments:

Post a Comment