eu

eu

Thursday, May 17, 2012


AMINTIREA TA

O stare melancolica e tot ce am,
O simpla amintire-a perfectiunii.
O imaginii e tot ce mai adineaori aveam,
Cineva mi-a dat ascultare rugaciunii.

Cum printr-o privire si-un sarut ne contopeam,
Eram doua piese din décor,
Cum de fapt tot Universu-l luminam,
Eu o sculptura tu un pictor.

Ah, Doamne! Ce sarut..
Urasc a avea doar amintirea,
Caci doar ieri ce te-am avut..
Doar ieri parca-mi hraneai iubirea.

Ce vant naprasnic te-a-ntors din drum?
Mi te-a luat din brate, te-a dus departe..
Sunt totusi singura..si-acum?..
Acum plangul amarul vis ce ne desparte.

Mi-as fi dorit sa-ti cant, privindu-te,
Mi-as fi dorit sa-ti soptesc tot ce n-ai auzit..
Mi-as fi dorit s-adorm sarutandu-te..
Mi-as fi dorit..sa te fi calauzit.

Nu da ascultare plansului meu chinuitor,
Caci nu-ti este de folos in viata,
Tu fiind doar un simplu muritor..
Eu..disparand prin ceata.

Dar te iubesc, si te-as iubi etern,
Si plang si-as plange-n fiecare ceas,
Caci vezi tu..aici jos in infern..
Amintirea ta..e tot ce mi-a ramas.

No comments:

Post a Comment