eu

eu

Friday, May 9, 2014

Ne vom revedea in Paradis, copilule!

As da o viata pentru-o zi, copilule
Strans in brate, sangele sa-ti simt.
Ti-as da o zi, in schimbul sufletului meu,
Sa te mai bucuri de inc-un rasarit.

Miros de brad, priveliste de semineu,
Si-un geam ce duce catre munti.
Totul alb, nins si curat, ti-as da cadou,
In ultima mea zi.

Si ti-as mai oferi un dar, acela de-a uita,
De-a lasa-n urma iubirea, amintirea mea.
Sa nu-ti lipsesc, sa nu-mi duci dorul,
Sa nu plangi atunci cand imi iau zborul.

Dar ne vom revedea curand, copilule,
Caci eu te voi vedea de sus.
Si te vei bucura de viata-n continuare
Nestiind ca viata mea s-a scurs.

Ma vei revedea in somn fara sa ma mai cunosti
Si-ti vei dori s-o fii facut.
Dar iti va reveni memoria-n Paradis,
Caci ne vom revedea asa cum ti-am promis.

1 comment:

  1. Deja imi lipsesti, nu ma pot impaca cu gandul ca tu si eu nu mai suntem NOI.

    ReplyDelete