eu

eu

Thursday, May 17, 2012


Nu ma iubesti

Nimeni nu-i perfect,
Dar stiu ca nu asta ti-am cerut,
Ti-am iubit orice defect,
Ca si tu m-ai iubit…am crezut.

Prea tarziu am realizat,
Si-atunci cu lacrimi te doream,
Mult prea tarziu am aflat…
Caci eu deja…de mult te iubeam.

Vei simti odata cum e sa iubesti,
Vei realiza si tu ca vei iubi-n zadar,
Vei simtit pe-a ta piele cum e sa-ti doresti,
Sa fii iubit la randu-ti asadar.

Si nu se va-ntamplat,
Si se va-ntoarce ranindu-te,
Si te vei simitii si tu speriat,
Astfel cum am fost eu iubindu-te.

Pe meleaguri vei incerca sa regasesti,
Ceea ce credeai ca-ti apartine,
Ceea ce credeai tu ca iubesti,
Pe care trebuia sa fie langa tine.

Unde e acum?
Esti singur si-ti plangi de mila..
Si doar acum realizezi ca traiesti in scrum
Iar eu…te-am iubit ca o copila.





Dar acum de te-ai intoarce la mine,
Aceea care te-a iubit cu trup si suflet,
Acum de te-ai intoarce-ti jur ca va fii bine,
De nu…ramai pe veci alaturi de-al tau urlet.

No comments:

Post a Comment