eu

eu

Thursday, May 17, 2012





DOAR ASA

Concertez in fata unei sali goale,
Plina de oameni..dar e pustie...
Plangand m-as arunca acum in bratele tale,
Insa doar amintirea este cea care-i inca vie.

Ma simt calcata de mii de aplauze
Si urlu in sufletu-mi intunecat,
De amintiri si-n gandu-mi multe pauze,
De cand tu...de cand ai plecat.

Sunt stearsa din umbra oricarui destin,
Plang neincetat caci sunt neputincioasa,
In fata altarului etern vesnic ma-nchin,
Si-mi privesc inima...pe rug e arsa.

Cand privesc in urma printre picurii de roua,
Un dor sfasietor m-apasa incet departe,
Se-nnoreaza incet..si ploua,
Ca un gand..ce ma-ndeamna catre moarte.

Poate aici te voi regasi zambindu-mi.
Poate asa am sa-ti pot plange iubirea,
Te voi redescoperi un sarut cersindu-mi,
Doar asa-ti voi resimti privirea.

No comments:

Post a Comment