eu

eu

Thursday, May 17, 2012


ATINGERI


O simpla atingere,
Peste buzele-ti moi.
O mana peste sanii-mi netezi
Si toata..tresar si ma-ncovoi.

Iti privesc chipul in oglinda
Si-ti conturez pleoapele perfecte.
Cu varful neted,
Al degetelor ca de trandafir
Ma eliberezi incet...
De halatul de casmir.

Frant si pustiit,
Mi te-arunci la picioare,
Cersind si implorand,
A mea imbratisare.

Te sarut umed si fin,
Cu pasiune si cu dor
Iti trec degetele peste frunte,
Incet, incetisor...

Acum fac dragoste cu tine
Cu gandul ucigator,
Si pustiit de dor,
Te vreau aici, acum cu mine.

Trupul meu acum,
Si pururi a ta prada,
Amintine-vom mereu
De placerile ce-au fost odata.

Your breath...
your skin...
My touch,..
Your lips...
I gently touch your hand,
Kiss your eyes,
Scratch your neck.
Feel me!
Desire my love!
And hunger for more..

No comments:

Post a Comment