eu

eu

Tuesday, June 7, 2011

Iubitule...



Iubitule....
Tu stii ca zorii plang?..
Tu stii ca luna este trista?
E trista pentru ca tu..
Esti departe de mine.
SI imi simte tristetea
Si-mi vede lacrima.
Dar iubirea vesnic arde-va
In al meu trup.
Ma voi pastra pentru tine
Si voi imbatrani cu tine-n suflet,
Chiar de va fi sa nu te am.

Amurgul rosiatic va fi semn,
Pentru sangele ce pentru tine-l vars.
Iar melancolia va fi desemnata noptii.
Pentru ca atunci si doar atunci
Te pot avea langa mine, in vis.
Atunci te pot simti...
Te pot auzi....
Te pot imbratisa...
Te pot iubi....

Si te iubesc

3 comments:

  1. Mara


    in amurgul unei zi de vara,
    traiesc cu gandul la al tau parfum,
    iubirea ta ce lumineaza cerul,
    vestind solstitiul timpuriu,

    iubesc in cea mai lunga zi de vara,
    de parca ziua n-ar mai inceta,
    si totusi o sa vina seara,
    si tot iubire o sa simt asa…

    te iubesc al meu inger de vara,
    si te doresc si-n cer de m-ai avea,
    tot pamantean cu sufletul fierbinte,
    tot timpul o sa fie asa dragostea ta

    ReplyDelete
  2. ....înger stând pe creasta unui munte,
    Şoimii curioşi că vântul e prea iute,
    Vânt de soare aruncă fiorii-n mare,
    Armonia e asurzitoare precum liniştea sufletului meu.
    Plec plutind încet pe mare,
    Dar fiorii-s valuri necruţătoare,
    Pentru cei care nu se-nalţă către Soare...
    Munţi şi ape, furtuni uscate,
    destine împrăştiate...
    Mi-aş vinde sufletul doar ca să-l cumpăr pe-al tău.

    ReplyDelete
  3. iubirea nu se cumpara ci se castiga:*

    ReplyDelete