eu

eu

Monday, April 11, 2011

Poezie cu ajutorul vostru II

Spinul alb,
Al unui trandafir alb, (Ionut)
Plasat intr-un loc exotic,
Al nostru lacas erotic.(Dany)

Tie-ti soptesc ca te vreau, (Alex)
Alaturi de ingeri ce odata-si abandonau,
Raiul, ca intre noi sa danseze,
Si de iubirea noastra sa abuzeze.

Aceea imagine feerica pe care o ador,
Ilustreaza doar acest..simplu vis trecator.(CoC)
Sub acest galbui, insangerat soare (Erno)
Orice dorinta incet, usor, dispare.

Iar sub cruda, nemiloasa ta tradare,(Greeny)
Orice gand, visare, moare.
Acum plec, spre un pustiu alb ca savarina, (Alex Cretoiu)
Dorindu-mi ca acolo, sa ma astepte morfina.

Astfel uit de contrastul iubirii,
Si imi incredintez sufletul nemuririi.
Sperand ca intr-o alta viata,
Tu sa imi apari din nou din ceata.







No comments:

Post a Comment