eu

eu

Saturday, March 5, 2011

Nu mai suntem

Suflă un vânt departe de noi,
Mă-nţarcă pe meleagurile pustietăţii,
M-aruncă-n iarnă şi apoi,
Mă-vie din nou sub steaua moartă.
Simbolul iubirii e însăşi fericirea,
Pe care n-o am.
Sirop de ploaie,
Să creăm pe-un altar,
Să rumegăm din nou
Fărâmituile de amintiri,
Să-nfrumusetăm o balta,
Să dăm culoare unui strop de apă.
Prinde-mă! Ş-adumă acum din vis.
Adu-mă!
Adu-mă sub cerul demult promis.
Am subţiat grosimea vieţii
Şi-am rugat-o să stea,
Să ne-nchinăm sub poalele ei.
Fugi! mi-ai spus...
Nu privi inapoi!
De ce?! am urlat către tine..
Dar când mi-am intors privirea,
Nu mai erai...
Nu mai esti...
Nu mai suntem...

1 comment:

  1. cand privesti la cer
    o data e senin
    dar mai are nori albi
    aia is trecatori
    si ramane stralucirea
    stralucirea soarelui sufletului meu
    dar cand sunt nori negri
    aia aduc ceva nesiguranta neliniste
    si atunci vreau
    si imi doresc ca fieare strop de apa
    sa reflecte in balta care sa format
    sa reflecte limpezimea tuturor gandurilor
    in a pute ajune sa gasim fericirea
    care este baza iubiri si a nemuri
    acelui prim resarit care se reflecta
    in sinfonia vieti tale sau...a noastra...
    VOM FII SUB CERUL ABLASTU
    NUMARAND STELELE CAZATORE
    ASEMENEA DORINTELOR NOASTRE

    ReplyDelete