eu

eu

Wednesday, March 30, 2011

Curajul de a infrunta adevarul

Am luat loc,

Si am tras aer imi piept.

Stiu ca imi esti prieten

Si stiu ca esti aici.

Din suflet imi doresc,

Un loc in inima ta.

Pentru ca tu,,

Te afli de mult in a mea...

Ma omori!

Si nu intelegi..

Sau refuzi..

Te intorci la mine,

Dar esti confuz...

Te intorci...

Dar nu vrei nimic...

Te intorci ..

Dar poate vrei totul!
Dar nu vrei sa imi spui

Nu vrei sa stiu..

Nu stiu pe ce meleaguri

S-au dezaripat sentimentele tale.

Nu stiu unde...

Poate ca sunt purtate de valuri..

Valurile care se izbesc cu putere,

De stancile marine ale coastei..

Poate..poate esti un nor..

Dar..cred ca esti un fluture..

Care traieste doar o zi pe pamant.

Asa am perceput si eu ,

Iubirea noastra ce-a trecut.


http://www.youtube.com/watch?v=MCuJ4DAaGdQ

asta este sursa de inspiratie

1 comment:

  1. odata erau doi fluturasi
    zburau unul pe langa celalalt
    odata sau lovit unul de altul
    fara sa isi dee sema
    odata au crezut ca o sa fie buni prieteni
    fara sa stie ca o sa se indeparteze
    odata au vrut sa decopere cerul
    fara sa se gandeasca la ei
    odata asteptau o mai mare slipire a soarelui
    fara sa se gandesca ca ar pute fii fatal
    odata se foloseau unul impotriva celui lalt niste chesti
    dar acuma timpul parca a sters tot fara a mai fi lasat nimic sau asa mi se pare mie poate fiind ca nici unul nu cedeaza
    a comunica inseamna a te intelege tu pe tine insuti ca sa poti fi inteles de cei din jurul tau
    pt vulpita cu ochii negri care iti va fura inima...

    ReplyDelete