eu

eu

Thursday, January 13, 2011

Uita

Uita tot ceea ce stii despre mine
Uita tot si iti promit ca va fi bine.
Nu mai judeca dupa ceea ce crezi
Cunoaste-ma pe mine astfel nu o sa pierzi.
Contiuna sa ma accepti asa cum sunt
Si poate iubirea va aparea curand.
Stii vorba aceea
Sa nu uiti de inima ta!
Ascult-o si ai incredere in ea.
Ea nu iti vrea decat binele,
Iar daca binele sunt eu,
Atunci te primesc pe veci
In lacasul meu.

Am sa iti arat
Si am sa te invat,
Lucruri in care nu ai crezut,
Insa din nou iti amintesc,
Accepta-ma asa cum sunt.
Sunt cine sunt,
Si esti cine esti.
Deci hai sa facem un legamant,
Aici peste sacrul pamant.
Promite-mi, si-ti promit,
Ca a ta voi ramane,
Dar inca o data iti spun,
Uita si va fi bine.

1 comment:

  1. SUNT PRIETENUL TAU
    SUNTEM DEPARTE UNUL DE ALTUL

    Dar sti ca eu sunt aici
    Poti sa ma simti in inima ta
    Pe masura c introdceti fiecare o noua zi
    Voi fi mereu acolo pentru tine
    Eu sunt prietenul tau

    Cineva va impartasi vremurile bune
    Precum si pe cele rele
    Eu nu fac nici hotararile de ceea ce spui
    Ascult doar cu inima mea si
    Sper sa fiu de ajutor oricium pot eu

    Voi fi acolo pt tine acuma si pt totdeuna
    Si va rugam sa ne amintim mereu ca eu sunt
    prietenul tau

    ReplyDelete