eu

eu

Sunday, January 23, 2011

Nu iti voi spune tot ce simt si nici nu am sa te oblig sa ma intelegi. Atata timp cat exista sinceritate, respect corectitudine si iubire putem avea TOTUL.
Nu ma cunosti, e adevarat si poate nici in ceasul mortii nu ma vei cunoaste intru totul dar iti spun atat....

S-ar putea ca intr-o zi,
Sa ma cunosti doar din priviri.
S-ar putea ca intr-o zi,
Sa nu cunosti doar amagiri.
Ma vei cunoaste,
Doar uitandu-ma la tine.
Dar si eu dintr-o privire,
Voi citi a ta iubire.

In cel mai negru ceas al noptii,
Iti voi fi alaturi Eu,
Chiar si-atunci
Cand iti piere speranta
Sa nu uiti de mine.
Sa nu uiti ca iti sunt alaturi.

Te-as imbratisa o viata-ntreaga
Ori de-i foc...sangele-mi se-cheaga,
Doar la a ta atingere,
Imi surprinzi orice vapaie,
Orice licariere a ochilor
Nu se va pierde
Cu trecere timpului.

2 comments:

  1. ...noaptea...
    Plutind pe un nor de gheatea
    Ating cerul
    Prind pulberea soarelui
    Si o arunc spre tine
    Ma prind in vraja noptii
    Si ma pierd pintre stele
    Ce ma conduc in eterna noapte
    In visul in care doar tu apari
    Fara sa spui nimic
    Ma trezesc in cantul iubiri
    Si te simt langa mine
    Te atind si esti de gheata
    Ma pierd in caldura ochilor tai
    Dar tu nu ma vezi
    Si atunci vrivesc din nou cerul
    Si te pictez pintre stele
    Stiind ca macar acolo
    Te voi pastra
    In noaptea eterna

    ReplyDelete
  2. Ecou de iubire
    Priveste-ma si poti citi in ochii mei
    Ce ascunde sufletul meu tulburat
    Trairi in ce povestiri au existat
    Dragoste ne pamanteasca ,ca de zei

    Saruta-ma si vei gasi ce iti lipsea
    Fiori care te mangaie pe suflet
    Inimile noastre vor canta in duet
    Pe ritmul c il stie doar iubirea

    Strangema in brate la pieptul tau
    Si vom trai etern in fericire
    Caci draostea mea e o nebunie
    Ce pentru tine va fi mereu

    Nu as avea cuvinte sa rostesc
    Ce traim noi e un dar venit de sus
    Renastere si fericire nea adus
    Ar fi banal sa iti spun te ...

    ReplyDelete