eu

eu

Tuesday, June 30, 2009

Vreau

Vreau...sa pot intelege cu adevarat scopul omenirii..Vreau sa pot intelege scopul meu in acest loc numit "Pamant"...Vreau sa stiu de ce exista oxigen...Vreau sa stiu de ce ne numim "oameni" si nu "fdgsdbsxgdf"... Vreau sa aflu daca intr-adevar exista viata in afara Pamantului...Vreau sa stiu de ce se spune ca numarul 11 este caracteristic zilei de 11 septembrie [World Trade Center].... Vreau sa aflu daca exista Lumea De Apoi...Vreau sa aflu cum arata "Moartea"... Vreau sa aflu cum au fost, si cine a construit cu adevarat piramidele...Vreau sa aflu de ce faimosul calendar al maiasiilor se termina brusc in 2012, mai ales ca a fost facut pentru mii de ani...Vreau sa ating o stea..Vreau sa pot controla omenirea [..no comment...]...Vreau sa descopar Paradisul...Vreau sa vad cu ochii mei Iadul,pentru ca daca il descopar pe acesta realizez instantaneu ca exista si Raiul... Iar intrebarea cea mai des intalnita, cel putin printre adolescenti...Exista iubirea adevarata?...A simtit si va simti cineva acest sentiment?.... Da...Pacat ca putin mai cred in aceasta magie care te invaluie cu parfumul uitarii existentei tale...Iubirea este acolo...Trebuie doar descoperita...Stiti cum se spune......Oare?..Oare aceea este intr-adevar iubire?..Sau reprezinta doar calea care iti deschide noi porti..si te conduce pe meleagurile noutatii?...
Orice iubire incepe cu o vorba...o propozitie...o fraza...o licarire a ochilor..un gest...o atingere a sufletului...o alinare...Finalurile sunt intotdeauna neasteptate si uneori chiar dezastroase...
Stau si plang cand ma gandesc ca am vazut atatea persoane care pot spune "te iubesc" fiintei dragi iar dupa cateva momente sa isi retraga cuvintele si sa renunte la tot...Aceasta este iubire?...Ca sa nu mai vorbim de iubire adevarate (ca in filme)...
Plang...cand ma gandesc ca atatea relatii au avut de suferit din cauza unor minoritati... popasuri...sau chiar din cauza unora carora le place sa se distreze vazand oameni indurerati si sfasiati de chinurile sortii...Se va duce dracu tot...Va rog...VA IMPLOR! Luati atitudine... Nu lasati iubirea sa va scape...Realizati cand cineva spune din tot sufletul "te iubesc"...Imi este foarte greu sa pronunt aceste 2 -mici- cuvinte... pentru ca imi este frica ca am sa fac abuz de ele...ca am sa le interpretez gresit...dar...daca ma gandesc mai bine... nu mai am cum sa fac aceasta greseala...pentru ca momentan iubirea ma invaluie de pretutindeni... De ce il iubesc?...Pentru ca il iubesc...

5 comments:

  1. -de ce o iubesc?
    -pentru ca o iubesc!

    si da ... te iubesc... dar... locul meu nu e in inima si sufletul tau... cred .... sau poate cred prost... nu stiu ... dar te iubesc!

    ReplyDelete
  2. Poate in alta viata...Mara

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tare toate intrebarile si tot ce vrei tu ne poti pune un semn de intrebare:D bv>:D<

    ReplyDelete